Gå til innhold

Stemmer dette? :o)


-carina-

Anbefalte innlegg

 

Mandagsbarn får vakre øyne.

Tirsdagsbarn blir lett på tå.

Onsdagsbarn får perletårer.

Torsdagsbarn får langt å gå.

Fredagsbarn gjør alle glade.

Lørdagsbarn blir sjelden trett.

Søndagsbarn får største gaven,

alle dyder under ett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tja det eneste jeg kan forstå ut i fra dette er at Oda skulle ha vært et mandagsbarn...for hun har vakre øyne:-) Riene startet natt til mandag, men hun kom ikke ut før tirsdag...og slettes ikke lett på tå med sine 4100 gram

 

Konklusjonen min er da at den stemmer, for Oda kom ikke ut pga at hun var stor...så da blir tirsdag helt feil. Hadde hun vært litt lettere hadde hun kanskje klart å komme ut mandagen på vanlig vis og ikke med ks på tirsdagen.

 

Oda har virkelig vakre øyne:-)

 

(skryter som bare det nå ja...hehe. Men alle mødre har vel rett til å skryte litt av sitt/sine vakre barn)

 

morsom den der, hvor fant du den???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en mors privilegium det å skryte av babyen sin. Så bare fortsett med det, du! :o)

 

Fant denne ute på nettet, husker ikke helt hvor... Har søkt opp litt baby-dikt på nett for å bruke på hjemmesiden min og sånt... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to søndagsbarn og ett lørdagsbarn, jeg! Det stemmer selvfølgelig på søndagsbarnene;-) Og dessverre også på lørdagsbarnet - 5-åringen som har "hold-i gång" til langt på kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg, jeg lurer litt jeg og...

Har også ett torsdagsbarn!

Men han er veldig nysgjerrig av seg, så på den måten kommer han sikkert til å gå mye omkring for å utforske, tenker jeg! Så sånn sett stemmer det i alle fall! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Niklas er et fredagsbarn og han gjør alle han møter glade :)

Det fant vi ut i kveld, da vi alle tre gikk ut for å spise på en kafe.Det var mange menneskre der da vi kom. Vi bestilte oss mat og satte Niklas i barnestolen. Gikk ikke mange sekunder før han hadde sjarmert nabobordene, bartenderen og alle de søte servitørene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...