Gå til innhold

Hvordan beveger di små seg nå ?


Frk.Bibelstripp m/spire

Anbefalte innlegg

Jenta mi klarer dra seg bakover, det går litt fortere for hver dag. Hun er 6 1/2 mnd.

Noen som kryper av julibarna? eller kommer seg framover ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går det bakover og rundt! Men hun kom seg opp på alle fire i går da hun møtte veggen (bokstavelig talt!!) og fikk sparket ifra! Og kom på alle fire da hun lå på teppe istedenfor på parketten - var visst noe bedre med litt friksjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gårdet for det meste rundt bare. Skyver seg bakover noen ganger, men da blir han bare irritert. Er jo fremmover han vil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går mer bakover enn fremover her også :)

Kommer seg opp på strake armer eller med rompa opp, men ikke samtidig. Kommer seg rundt og rundt og ruller da ihvertfall.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan de beveger seg? Hmm, vet ikke om jeg tør svare. De er jo så flinke alle juliungene.

Min pode klarer nå å gripe leker med begge hendene når han ligger i vippestol. Han fingler litt, men klarer det. Så kan han folde hender. Han klarer nå å gripe etter leker når han ligger på magen (jippi), men bare med den ene hånden. Men han begynner å bli sååå flink.

Så klarer han mer og mer å holde hodet opp når han sitter på fanget, men ikke lenge av gangen, men vi er kjempestolte av det han klarer nå.

Så er han kjempeflink å smile og spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsen snurrer rundt og rundt når han ligger på magen. I går la jeg ham på parketten i stedet for lekematta og da dyttet han seg bakover minst tre meter før jeg tok ham opp (da gråt han fordi han var sint fordi det bare gikk bakover når han ville fremover).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...