Gå til innhold

Noen som har mareritt fortiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet å hev etter pusten i natt etter å ha drømt ondt men det hadde ingenting med selve fødselen å gjøre,men med min far jeg var livredd skulle gjøre meg noe ondt,jeg var som barn igjen på mitt barndomsrom å han kom opp å inn døra å jeg trampet i gulvet av redsel å da våknet jeg å hev etter pusten.Grusomt!Noen andre som har mareritt her inne fortiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drømt at jeg måtte ta haste ks på meg selv og ut kom en liten hvit kattunge. Ble kjempe lei meg for at gubben har sagt at det ikke kommer noen katt inn i huset så jeg fikk ikke ha lille katten min med hjem. Våknet og var kjempe trist:(

Skrevet

Min jordmor sa at man kan ha en del mareritt i perioden før fødsel...

Skrevet

jeg drømte inatt at jordmor klipte meg midt i klitten... og opp i urinrøret... bare fordi jeg visstnok jobbet med blomster......

Skrevet

Jeg sliter med tanker og drømmer fra fortiden nå som jeg går høygravid... Ting & tang jeg har fortrengt, eller har sluttet å tenke på til vanlig... Men, nå blir jeg hjemsøkt, og sliter med de tankene, gjør meg opprørt..

Tolket det dit hen at det var slike drømmer du var ute etter HI?

Skrevet

Hadde et grusomt et i natt!

Drømte at sønnen vår på 4 forsvant. Han skulle bare hente en ball på andre siden av gata - og så forsvant han helt sporløst. Jeg gråt og ropte og var helt hysterisk gjennom hele drømmen. Ekkelt!!!!!!!!!

Skrevet

hei!!

i mitt første svangerskap var jeg nesten redd for å legge meg om kvelden, redd for hva jeg ville drømme om. det var helt forferdelig, hadde skikkelig mye mareritt...

denne gangen har jeg hatt noen mareritt, men ikke på langt nær så mange som sist jeg var gravid. jeg drømmer mye, men heldigvis ikke så grusomme drømmer som i sist svangerskap.

jm sier at det er vanlig at man drømmer mer når man er gravid.

Skrevet

hadde mareritt i natt at jeg ikke kunne amme fordi jeg ikke hadde noe mer melk enn de dråpene med blank veske som kommer ut nå. stakkars babyen suttet og sutte for harde livet, men fikk ikke noe mat:( ikke var det noen som ville hjelpe meg heller:(

Skrevet

men det er jo ikke noe du har opplevd i fortiden din ...

Skrevet

har ikke fått med meg at det er snakk om mareritt fra fortiden, men for tiden... har jeg misforståt`?

Skrevet

jeg trodde og det var for tiden og ikke fra fortiden?

Skrevet

Jeg har hatt en del mareritt tidligere i svangeskapet, men det har heldigvis gitt seg nå. Må jo innrømme at jeg har mye rare drømmer, men det er vanlig når man er gravid.

Håper det gir seg for deg snart.

Skrevet

Stakkars gubben min, han har fått kjeft hver natt siste uken! Drømmer at han er UTRO med TYNNE damer... Våkner stressa og forbanna! En bekjent av oss var utro mot kona på slutten av svangerskapet.... Finner ikke annen løsning... Han må selvfølgelig trøste meg og si at jeg IKKE er tykk! Ler litt av meg selv......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...