Gå til innhold

Har dere alle sammen sånne baby-minnebøker?


-carina-

Anbefalte innlegg

Der hvor dere skriver opp fødselshistorie, slektstre, når de begynner med de forskjellige tingene (smile, krabbe, gå, spise, prate osv) og sånt? Er dere flinke til å oppdatere dem?

 

Jeg var kjempeflink til å skrive masse om Karsten i starten, men nå har jeg nesten ikke skrevet noen ting i det siste. Tenkte jeg skulle sette meg ned en kveld for å skrive "slik er jeg på 6 mnd dagen min". Nå er det blitt snart en uke siden, men jeg klarer vel å huske en uke tilbake...

Jeg ser allerede at jeg har begynt å glemme fra da Karsten var "liten". En venninne som har fått barn nå, og hun spør om når babyer gjør det ene og det andre. Tjaaaa, sier jeg da. Huff, må jammen meg ta meg sammen og skrive i den boka i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og du har dårlig samvittighet!! Jeg skal klare å huske 5-8 år tilbake jeg!! Har en til hver av de eldste, og de bækene har vært pakket ned siden vi flyttet for snart 2 år siden... De er i en kasse et eller annet sted - som vi får pakke opp igjen etterhvert som vi får et sted å sette de forskjellige tingene!

 

Hadde litt dårlig samvittighet overfor Nora, men så kom jeg over en bok jeg fikk da jeg fikk Hedda, som var bygd over samme lesten, men ikke fyllt ut - og vips, der fikk Nora en bok også:-) Og det beste av alt er at den bare strekker seg over det første året!

 

Enkelt og greit - og ingen forskjellsbehanfling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, er eier av en slik bok, men den er heller ikke godt utfylt! Men skal ta i et tak nå og lime inn bilder og skrive inn det som mangler.. Så da er det bare å vri de små grå og sette pennen på papiret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått to, så jeg har nok å fylle inn. Men det er ikke så mye som skjer ennå her i huset, så det tar en stund mellom hver gang jeg skriver. Men nå kommer snart den første tannen kjennes det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...