Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja i dag tok jeg blodprøve på Rikshospitalet og fikk svar nå i ettermiddag! Ja jeg er gravid og er bare helt fantastisk kjempeglad !

Sykepleier på RH sa at det ikke vill overrraske henne om det er to der, for hcg, en var høy!! Men jeg vet jo at dette ikke er noe klart tegn, så det er bare å vente til 24. fenruar når jeg skal på ultralyd.

Synes jeg har vært utrolig heldig hvis dette går på første forsøk. Vet jo hvor lenge mange av dere andre har prøvd, dere er sterke!

Takk for en flott spalte, jeg som ny har lært mye av dere.

Lykke til alle sammen.

Hilsen

Mother77

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7963150-jippi-jeg-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer kjempemasse! Det er alltid like gøy med slike meldinger her inne på forumet:) Alle vi slitere fortjener så vanvittig å lykkes! :) Gratulerer!! Håper jeg er like heldig som deg, holder på m vårt første forsøk, skal ha uttak i uke 7! Gud det blir spennende altså! Nyt svangerskapet og lykke til! Så koselig om det blir tvillinger da:)

Gratulerer sååååå mye. kjempeartig. Jeg hadde også veldig høy hcg på rugedag 12. Min var på 220 og da var jeg gravid med tvillinger:-) Hvor høy var den du tok i dag, og på hvilken rd er du?

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...