Ma-i Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Nå har det begynt igjen.. har hatt sterke kynnere nesten hele tiden jeg er oppe i flere dager. Så fort jeg går litt kommer det. Prøver jeg å KNIPE så kommer det. Blir gal snart. VAr i butikken tidligere, kom meg ned og inn i bilen.. så startet de hvert 3 minutt helt til jeg kom hjem på sofaen igjen. Slapp ikke taket selv på bilturen til og fra heller. Lurer på om jeg skal gidde å ringe føden, men det er jo helga og de gir seg jo etter en stund på sofaen. men er jo sliten i magen etterhvert da.. og gretten til tusen.. noen andre som har hatt det slik.. er i uke 24 .
Bebbies i magen Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Jeg hadde absolutt ringt føden eller jordmor. Om ikke annet bare for å få noen gode råd eller tips. Jeg hadde veldig mange kynnere i går kveld, ikke vet jeg hvorfor, men de var ubehagelig. Men jeg har snakket med jordmor for noen dager siden om kynnerne mine og hun sa jeg måtte ta det mer med ro og se om det gir seg. Jeg er i uke 23 nå.
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 jeg sliter også en del med kynnere..i går kveld kom de hvergang jeg ikke lå på sofaen..og dag jeg hadde lagt meg komm de hvergang jeg nesten var sovna...slitsomt!! så dagen idag skal bestå av minst mulig..er såå sliten å trøtt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå