Gå til innhold

Hvor skal dere på sommerferie da,jenter?=)


Meg&gutta~prøverpånr3

Anbefalte innlegg

Vi 3 skal kjøre til sverige hvor vi har leid sommerhus.. litt utenfor strømstad:):) D blir spennende og vi gleder oss kjempemye:):) Reiser siste uka i juni:) da er småtten 11 mnd:D

åsså skal vi jo være på gården sammen med bestefaren da noen dager når vi kommer hjem:) D blir jo også koslig;)

 

Flere som har planen klar?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir spandert på tur til Italia, med eller uten bilsete hehe :)

Høres koselig ut med sommerhus og gårdferie da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker vi bruker sommeren på Sørlandet, mellom Tvedestrand og Arendal, på hytta til svigerforeldrene mine. Helt i vannkanten, og det er bading og krabbefiske dagen lang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå.... Nå fikk jeg så lyst på sol og sommer, altså!!! *drømme*

 

Min familie har brukt å leie feriehus i Danmark. Mamma og en eller flere av mine søsken. Sten og jeg har og vært med noen år tidligere. I år skal vi faktisk avgårde alle sammen! Så mamma får med seg sine fire barn, fire svigerbarn og seks (av syv, sistemann er blitt voksen) av barnebarna... Så der skal vi være en uke, gleder meg masse!

(I stedet for å dytte alle 15 i ett hus har vi leid fire leiligheter ved siden av hverandre. På den måten kommer vi hjem fra ferie som venner også!!) :o)

Så skal vi kjøre langsomt hjem gjennom Jylland, hilse på litt familie der som vi ikke har sett på lenge. Vaske klær og pakke om i Oslo før vi reiser vestover. Starter vel i Åndalsnes og tråler oss kysten sørover. Hilser på slekt og venner 3-5 steder på veien, bruker vel 3-4 uker på turen hjem... Kommer ann på været!

 

Gleder meg!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også til danmark i ferien, har leid feriehus med svigerfamilien. vi blir ca 10 pluss noen vennepar av foreldrene hans. Jeg kommer godt overens med familien hans, så jeg gleder meg veldig mye. Vi reiser den 6 juli, og får akkurat feiret Oda sin første bursdag før vi reiser. Vi skal være i 2 uker.

Om ett par uker skal vi med danskebåten, bare en tre dagers tur som blir Oda sin første tur ut av landet (det teller vel ikke at jeg var i London da jeg var 7 mnd på vei;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ut å reise en del i feb/mars/april, så det spørs om det blir noe ferie på oss. Har veldig lyst til å feriere i Norge, så kanskje vi kjører oss en tur der sola er :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferien går til Portugal. Pappa spanderer, han fylte 60 i fjor. Skulle egentlig reist i fjor, men vi måtte avlyse. Avreisen var tre uker etter termin. Vi bestilte i god tid, og timingen på graviditeten var ikke like god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir vi sannsynligvis å reise til Island en tur. Må hilse litt på familien på farssiden. Håper de også kommer hit en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi skal leie et feriehus i Frankrike sammen med foreldrene til samboer. Så skal jeg og samboer kjøre til forskjellige byer ved den franske rivieraen ( blant annet Nice, St. Trope og Monaco) Farmor og Farfaren til Niklas blir værende i feriehuset sammen med Niklas. Da slår vi to fluer i en smekk, en ferie sammen med familien og en liten en for oss selv :)

Og så skal vi hjem på Jazzfestivalen i Molde i Juli, + at vi skal feire bursdagen til Niklas der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper på en tur til tyrkia i slutten av mai. Å så skal vi 2 uker til kreta i september. I sommerferien har vi bare tænkt å være hjemme,så krysser fingrene for at vi får sommer i år.(hadde ikke det i fjor så:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal en tur nordover til svigers, og det blir vel det. Lengter etter en skikkelig utenlandstur! Har ikke vært i syden siden jeg var 15... Men i år må vi nok bruke feriepengene på vedovn *fryse fryse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...