Gå til innhold

Er dette tilfelle?ingen el etter ma med utskrapning 15.12??hmm.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja det er jo mulig.er jo faktisk 3 uker det er snakk om fra 15 des og til 5 januar.dagen jeg begynte å teste.men har jo ikke hatt mens..hmm.hva tror du?kan jeg være gravid men det slår ikke ut ennå??

Ja det er slett ikke umulig, ellers kan mensen være litt sen pga utskrapningen, hormoner osv. Du får teste igjen om ei stund hvis ikke mensen kommer. Vet man kan bli "gal" av å vente, har vært der selv! Lykke til :)

jo takker:-)og glad for respons på akkuratt dette området!!legene sa opptil 7 uker så får bare se.men har testet og de har vært neg.så ikke vet jeg.har hatt ubeskyttet sex da siden vi ville prøve på nytt igjen.var liksom så forberedt blitt.har du hatt ma selv?

Annonse

Hadde MA med utskrapning i oktober og synes det var en tung opplevelse, tenkte bare på å bli gravid igjen. På sykehuset ble vi anbefalt å vente til jeg hadde hatt en normal mens før vi forsøkte å bli gravid igjen.( Men vet flere som ikke har hatt mensen i mellom og det har gått bra) Fikk mensen igjen etter fire og ei halv uke (men var forberedt på at det kunne ta lengre tid), og ved neste forsøk fikk vi klaff. Er 10 uker på søndag. I tiden før jeg fikk positiv test gikk jeg bare og ventet utålmodig og syntes alt tok så lang tid. Men så gikk tiden likevel..og vips :) så fikk vi en ny sjans..

Ja det er ingen måte å framskynde det på dessverre,men man venter ikke forgjeves når man venter på noe godt :=) Ønsker deg kjempemye lykke til, jeg er sikker på at det ikke tar lang tid før du er tilbake. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...