Løvemor79 Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Jeg syns jeg har vært forkjøla mer eller mindre hele tiden, jeg. Med en gang jeg har blitt frisk, har det begynt på igjen. Er så lei! Nå har jeg ei jente i barnehagen som drar med seg alle mulige bassilusker hjem, da. Jeg er visst veldig mottakelig for det nå som jeg er gravid. *Snufs* (
1jente+1spire Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Jeg har også vert konstant forkjøla...litt bale...må bruke så mye nese dråper..litt kjipt... noen sier det er sikkert fordi jeg har slutta å røyka...
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Jeg har også sluttet å røyke...har hotet og harket etter dette. er det sånn at man reagerer sånn pga røykeslutt??
Løvemor79 Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2007 Man gjør kanskje det også, i og med at slimhinnene er svekka pga røyken, også er de mer følsomme pga svangerskapet og visstnok. :o/ Gikk det greit å slutte? Dere er flinke! Jeg kutta snusen, men jeg var igrunn ikke avhengig, selv om det hender jeg savner den litt.
Yrha Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Ja, vært konstant forkjøla!! Slutta å røyke da jeg ble gravid. Litt vanskelig, siden jeg har ei gravid venninne som røyker 10 om dagen, og hun ser ingenting galt med det. Men etter hvert ble jeg så provosert av det, at jeg ble enda mer bestemt på å slutte... Sorry til dere som røyker, men jeg syns ikke noe særlig om det :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå