Gå til innhold

Har dere vært mye forkjøla til nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns jeg har vært forkjøla mer eller mindre hele tiden, jeg. Med en gang jeg har blitt frisk, har det begynt på igjen. Er så lei!

Nå har jeg ei jente i barnehagen som drar med seg alle mulige bassilusker hjem, da. Jeg er visst veldig mottakelig for det nå som jeg er gravid. *Snufs* :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vert konstant forkjøla...litt bale...må bruke så mye nese dråper..litt kjipt... noen sier det er sikkert fordi jeg har slutta å røyka...

Skrevet

Jeg har også sluttet å røyke...har hotet og harket etter dette. er det sånn at man reagerer sånn pga røykeslutt??

Skrevet

Man gjør kanskje det også, i og med at slimhinnene er svekka pga røyken, også er de mer følsomme pga svangerskapet og visstnok. :o/

Gikk det greit å slutte? Dere er flinke! Jeg kutta snusen, men jeg var igrunn ikke avhengig, selv om det hender jeg savner den litt.

Skrevet

Ja, vært konstant forkjøla!!

Slutta å røyke da jeg ble gravid. Litt vanskelig, siden jeg har ei gravid venninne som røyker 10 om dagen, og hun ser ingenting galt med det. Men etter hvert ble jeg så provosert av det, at jeg ble enda mer bestemt på å slutte...

Sorry til dere som røyker, men jeg syns ikke noe særlig om det :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...