Muffinsmamma Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Har nemlig så lyst til å studere noe helt nytt, hadde vært spennende å se om det er noen som har "tatt steget" og blitt noe annet enn det de først ble utdannet til.
Brava Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 jepp. Jeg har to utdannelser. Syv års studier til sammen..
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Ja, har 2 utdannelser. Men det er fordi jeg måtte omskoleres til noe annet.
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Hei Hehe, joda. Gikk 3 år videregående naturfaglinje for at jeg liksom hadde et barndomsønske om en gang å bli astronaut Men jeg blei bare en ussel konditor. Tok ekstra utdannelse ifjor og blei konditormester. Leker med tanken på å bli lærer på konditoryrkesskolen. Lekte engang med tanken på å bli tanntekniker, men deter 4 års skole uten lønning og det går ikke... Så drøm gjerne om å begynne med andre ting, det gjør jeg hele tiden. Egentlig vil jeg starte eget konditori, men det går som regel i vasken!!!
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Jeg har to ulike utdanninger. Jeg har over 8 år høyere utdanning til sammen. Begynte med den første utdanningen da jeg var 23 og hadde 1 barn. Begynte med utdanning nr. 2 da jeg var 29 år og hadde 4 barn. Kan nok godt hende jeg finner på å ta enda en ny utdanning om noen år også. Jeg er nå 37 år og har 8 barn.
Videlivi Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 ja, det må jeg si, håper du har fått noe ut av utdannelsen og ikke er en sånn evig student =) beundringsverdig at du har 8 barn, har mer enn nok med mitt ene =) Selv har jeg to utdannelser, kjøpt på privatskoler =) markedsfører og multimediadesigner...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #8 Skrevet 27. januar 2007 Du er en inspirasjonskilde du, Asterixa! Jeg har lyst på 3 eller 4 barn, og lyst på ny utdannelse, men tenker jo mye økonomi... har lyst til å begynne på baby nr 2 til våren (da er gutten min et år) , skal uansett ha et år ulønnet perm og om jeg blir gravid blir jeg jo pent nødt til å ha et år til pause fra jobben min. Tenkte søke studier i vår og kanskje kunne begynne i høst... har kanskje litt mange planer, men man må jo prøve iallefall:) HI
Muffinsmamma Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. januar 2007 Litt ammetåke her,, trenger jo ikke være anonym:)
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #10 Skrevet 30. januar 2007 Joda, har brukt den ene utdannelsen min i flere år nå og har planer om antagelig i løpet av dette året å gå over i jobb hvor jeg får brukt den andre utdanningen min. Men det er kjempemoro å lære nye ting, så hadde jeg vunnet "ørten" millioner i lotto kunne jeg godt tilbrakt resten av livet som evig student. ;-)
mamo82 *2 jenter* Skrevet 30. januar 2007 #11 Skrevet 30. januar 2007 Holder på med to forskjellige nå; sykepleier og ambulansearbeider, men det er jo forsåvidt innen samme område, da.
april 06;) + mai 09* Skrevet 30. januar 2007 #12 Skrevet 30. januar 2007 jeg holder på å levere masteroppgaven min i immunologi, og skal jo egentlig begynne i jobb over sommeren. MEN, gjør min siste vurdering på om jeg skal heller begynne på medisin, har hvert år siden jeg begynte på studiet mitt lurt på om jeg heller skulle ha gått medisin. Så, kanskje ender jeg med to lange utdannelser jeg og;-)
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #13 Skrevet 30. januar 2007 Høres ut som om det blir litt "smør på flesk"!? Hvilke jobbmuligheter er det for en som har mastergrad i immunologi? Hva har du tenkt å arbeide med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå