Gå til innhold

Har gått ned fra str 60 til 52:-)


doffine

Anbefalte innlegg

Nå har jeg jaggu gått ned:-) Var å handlet klær i går..... og jeg hadde det gøy da jeg kom hjem:-)

Kjøpte en slik velur bukse på H&M, i bb serien da... i xl. Før måtte jeg ha 3x.... og jeg fikk på meg bukse i 52... Tok med en i størrelse 56 også, fordi den var satt ned 70%... men den må jeg sy inn ca 10 cm... Men hvorfor får en bukser med belte hemper, når vi ikke får belter når vi er store??? det lurer jeg masse på.....

Uansett, så er dette gøy:-) Fikk enda mer kikk til å forsette videre på GR....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, sier jeg bare! Det må være en fantastisk følelse å krympe så masse!! Angående belter, så kan jeg anbefale herreavdelingen på SparKjøp. Jeg er 126 cm rundt livet og der fant jeg et 2 helt OK belter i lengde 120, og de passet fint. Og så kostet de ikke mer enn 59 kroner stykket :-)

 

Ha en fin dag og stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, er det ikke gøy?

Vi bruker samme str. nå. Er bare såååå digg og handle tøy nå, ikke noe problem å finne noe i butikkene lengre.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!! Virkelig morsomt å handle klær når en kan gå ned i størrelser.... jeg handler ikke for tiden for å si det sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...