Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 35+1 i dag og det stikker avogtil skikkelig oppi urinrøret mitt (kjennest det ut som)Er skikkelig vondt!!Som en kniv.Har ikke uvi, det har jeg sjekka. Og har ikke vært plaga med bekkenløsning så langt ihvertfall. Noen som har det på samme måte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 32 snart, og de siste dagene har jeg oxo hatt det slik, så jeg har drukket 2 l tranebær juce i tilfelle urinveisinf. såjeg vet ikke hva det er. men du er ikke alene..

Skrevet

Er i uke 36 og kjente ett par episoder forrige uke med stikking. Hadde heller ikke uvi. Kan det være hode som holder på å feste seg - også feiltolker man urinrør/skjede??

Noen som har svar?

Ikke alene iallefall:-)

Skrevet

Ja tanken har slått meg om det kanskje er hodet som driver og fester seg.... Det må jeg tåle:) Da er det ihvertfall ingenting å bekymre seg for..:)

Skrevet

Har hatt dette MYE! Er slik at jeg nesten må stoppe opp litt iblandt når det kommer når jeg går.. Er i uke 39 og har hatt dette etpar mnd hvertfall, men har aldri husket på å spør om det hos JM. Snakket med mamma om det da og hun mente at det kunne komme av økt press nedover? Syntes det hørtes fornuftig ut jeg.. :-)

Skrevet

Sikkert fordi det modnes! :D

Skrevet

ja jeg stopper også opp når det skjer, men det er jo heldigvis over på ett øyeblikk. Har kjent det i ett par uker, men nå i kveld har det nesten vært plagsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...