ønsker nr 3..... Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 de som har flere barn..og som gikk på overtid første gang,har dere født på overtid med nr 2 oxo? har det lett for å være slik at man føder for tidlig 1 gang så skjer det igjen og omvent? litt rotete spørt men håper dere skjønner..
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Jeg gikk på overtid med begge mine første. Med den tredje fikk jeg hjelp av en lege som gikk inn å laget en liten åpning dagen før termin for å prøve å sette det i gang ! Det satte fødselen i gang i løpet av natten. Hadde nok gått over den gangen også!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Lurer også på dette....og om det er en "selvfølge" at det går raskere og raskere for hver unge... Skal bli veldig spennende å få egne erfaringer på dette... mange sier at nr 3 er en luring, men heldigvis er det nr 2 jeg venter hehe
kaffen Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Første gangen gikk vannet 1 dag før UL termin, noen dager etter mens termin. Andre gangen gikk vannet 8 dager etter termin. Som det ble skrevet tidligere her så sies det at 3 er en luring, så jeg håper h*n kommer bittelitt før termin!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 3. mann ER en luring, tro meg........ Kom som et skudd på terminen og er nå hele husets apekatt. Det har han vært siden han ble unfanget virker det som!
kfitjar Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Førstemann kom en uke etter termin, nr to kom tre uker etter termin og nr tre kom 4 dager etter termin. Denne gangen forventer jeg å gå over termin, men håper han kommer før.
27år nr.4 Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Nr. 1 kom 7 dager etter termin, og nr 2 kom 14 dager för termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå