Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Babyen min sovner ikke så lett på kveldene (gråter ikke, men nesten), jeg tar han opp og ammer, etter det får han smokken, om han mister smokken, så tar det ikke lang tid før han vræler etter den. Sånn er det aldri på dagen og natten, men er det for lite melk jeg har og kommer det altid til å vare? Vil amme til han ihvertfall er 6mnd, vurderte å gi han flaske istad, men klarte å slå fra meg tanken og bare ammet en gang til, han roet seg raskere om han fikk holde meg i hånda, men vil ikke vende han til det, ga han koseklut i hånda, og det hjalp ihvertfall litt.
Expat Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Det er sånn på kvelden, da får de mer fløtemelk i magen og sover bedre når de er ferdige. Ta noen kvelder der du legger bort sutten og "ammer med tissepauser", ha god mat og drikke til deg, så blir det kanskje bedre... Du kan også pumpe ut overskuddet du har på morgenkvisten(?) og gi det med kopp på kvelden. Forresten, hvorfor ikke holde hånda? Det er jo så fint. Og lettere enn å bysse... De har verdens koseligste hender. Og er han under 6mnd husker han fra tolv til middag allikevel... Det er relativt lett å venne dem av med ting.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Les denne artikkelen: http://www.babyverden.no/templates/Article____12123.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå