Gå til innhold

slitsom kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammet min baby på et par uker like før den ble lagt i senga si. Vi la den ca kl 21. Både min mann og jeg byttet på å gå opp, for vår lille baby gråt og ville ikke sove. Nå når klokka ble 23, hadde jeg ammet babyen to ganger til, da babyen gav uttrykk for å ville ha mer mat. Til slutt sovnet babyen av i senga vår, der jeg ammet siste gangen. Både min kjære og jeg er nå helt utslitte, og var temmelig fortvila ei stund.

Er det vanlig å ha slike kvelder? Hva skal vi gjøre på kvelder som dette? Kan virkelig babyen ha vært SÅ sulten?

På dagtid sover babyen i stuen, med både lys på og normalt lydnivå i stuen. På kvelden når vi legger den, legger vi den i egen seng på soverommet vårt, der vi da har det stille og nesten helt mørkt. Så vi har klart skille på dag- og natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange spiser oftere på kvelden for å "spise seg opp" til natta. Det er helt normalt. På kvelden produserer man mindre, men fetere melk som skal være mettende utover natta når de har spist nok.

Men det er ikke sikkert babyen din var så veldig sulten, kanskje den bare ville ha kos? Gutten min på 3,5 mnd synes fortsatt det er best å ha en pupp i munnen når han skal sove. Det får han som regel også. Vi legger oss i sengen min og jeg ammer til han sovner, så lemper jeg han forsiktig over i sin egen seng.

Skrevet

Helt normalt, begge mine var sånn. Slitsomt, men går over...

Liten magesekk(som en vallnøtt..:) og spiser seg ikke mett før de sovner, så er det på`n igjen...

Skrevet

Babyen spiste som bare det alle gangene, så sulten var den gitt... :s

Skrevet

Det er første kveld vi har hatt som har vært sånn her.

Hvor lenge hadde dere det slik?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...