Gå til innhold

Oktober: Våkner du av hvert pip babyen lager om natten???


1dag igjen, og da kom hun ;)

Anbefalte innlegg

Hm, vet ikke om det er fordi jeg har baby nummer to men denne gangen sover jeg myyyyyyyyyyye bedre om natten.... Med hun første våknet jeg hver gang det var et lite pip og fikk dårlig nattesøvn, la meg tidlig om kvelden og var ikke uthvilt før langt på formidaggen. Denne gangen legger jeg meg senere (slik at jeg er ordentlig trøtt) i 23-24tiden og så står jeg jo opp i 8tiden med toåringen. Merker at jeg da er TRØTT om natten og hører bare snuppa når det er tid for MAT.

 

Noen som kan støtte min teori? Eller motsi ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mathilde er min nr 3. Jeg har vært ganske avslappet med alle tre sånn egentlig, lærer meg veldig fort hvilke lyder som er hva. Er litt ekstra var på lyder fra min to-åring, da han er veldig plaget med astma og krupp +++

Mathilde er ganske så stille og rolig av seg om natten, er stort sett bare lyder når hun evt vil ha litt mat, ellers så er det jo den stønninga for og få prompet litt da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett våkner jeg av at hun er sulten, men det har hendt at samboern min har dytta borti meg for å få meg til å våkne såpass at hun får mat på natta. ( hendt 2 ganger...) Har et godt sovehjerte, så hvis hun er sulten et par timer etter at jeg har sovnet ( legger henne i senga når vi skal legge oss) så håper jeg at hun skriker, ikke bare surver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sovet veldig lett, så jeg våkner så fort lillegutt begynner å vri på seg..Blir vel bedre når han får eget rom, noe som ikke skjer før vi er ferdige med utbyggingen til sommeren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...