Gå til innhold

Ronja og lille Temine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre:

Hvordan smakte den første røyken????

(jeg har såååååå lyst på)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)) Det vil jeg og gjerne høre.... :))

Selv om jeg er kjempeglad for å være røykfri, hadde det vært "godt" å bare høre hvordan røyken smakte.... :)

Gleder meg nesten allerede til første fest.. da er det lov... men det er nok en stund til ennå :)

Hadde jeg begynt å røyke fast igjen nå hadde samboeren blitt så skuffa, at det har jeg ikke hjerte til :)))

Skrevet

Gleder meg til neste "fest" jeg også. En fest for meg er rødvin med jentene da! Lurer på når det blir...

Tenker mer og mer på røyken...

Skrevet

hm ett eget innlegg kun tell mæ, og bare førr den dumme røyken?? hihi

Jo må tenke litt nu ja...Den første røyken va digg den, men angra jo sælvfølgeli når æ va ferdi å røyke den, men sånn e det jo..

Men Lucia syns du har vært kjempeflink...Vi sa jo bare at vi tok en pause, så da må det jo være lov å kose sæ litt når vi har vært så flink...Det e jo våres eget valg...Æ leve bare en gang, fant ut at så lenge æ har løst på røyk, så kan æ ta mæ en når æ har løst på, førrde om æ vet at det e dumt å bynne igjenn når man har klart sæ uten så lenge..Men det e liksom kun babyen som va motivasjon, og nu e dem jo ute, så da førrsvant litt av motivasjon min førr å la vær...

Stor klem

Skrevet

Helt enig med deg Ronja. Vi sa jo at det bare var en pause (vi er lite teite ;-) og som du sier; nå er mini ute og jeg har null motivasjon til å fortsette. Tenker oftere og oftere på røyken. -og et glass rødvin, eller kaffe og baylis...

Skrevet

hihi...jeg slutta også den dagen eg testa positivt. Er spent om jeg kommer til å ta en røyk når jeg har vinkveld med jentene neste gang. synes sluttinga har gått overraskende bra jeg.

knekker vel sammen etter et par glass vin tenker jeg...men har ingen planer om å starte fast igjen. var så lei den avhengigheta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...