*MiAMi* Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Vi skal prøve i APRIL! Det er jo overhode ikke lenge til!!! Før var det tidligst juni, nå er det blitt APRIL! Det er ikke meningen å strø salt i noen sår, men jeg er bare så utrolig glad, og dere jenter her inne, er de eneste jeg kan dele det med! Ha en strålende fredagskveld alle sammen!!! Stoooor klem fra Lillema
*bubbs* Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Da blir vi prøvere sammen! Det skal nemlig vi og! 2008 baby...
*MiAMi* Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2007 Weee...så gøy 2008-baby blir bra tror jeg. Føler meg kjempeklar for dette! Hører vel strengt tatt ikke under "når mannen ikke er klar" lenger, men er liksom så koselig stemning her. Blir nok her en stund til
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Hei! Melder meg på her jeg og. Hører vel strengt tatt ikke til her jeg heller. Men har ønsket en stund å få baby, og nå har sambo også begynt å bli klar. Vet ikke helt når vi starter men vet i hvert fall at det kan bli innen ett til to år :-) Ser at nicket mitt ikke passer lenger, og dessuten er det temmelig kjedelig ser jeg..:-) Skal skifte snart
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Gratulerer såååå mye!!! Heldiggriser!!!
ellemmelle og bitteliten Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Grattis-grattis :-) Håper det er smittsomt... hihi :-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Hei lillema! Det er MANGE av oss her inne som hverken har termin, passer på Bli Gravid eller har vanskelig gubbe (på dette feltet i allefall.. hehe..) derfor har jeg laget et opprop om at denne siden heller burde hete "snart prøver?" eller noe slik.. http://www.barnimagen.com/forum/thread/7759932 Fint om du gidder signere på den...
*bubbs* Skrevet 26. januar 2007 #9 Skrevet 26. januar 2007 Oi!! Bomma... Det var meg som var anonym.. (hvordan greide jeg å treffe den knappen egentlig...? Hmm..)
♥Tullerusk♥ Skrevet 27. januar 2007 #10 Skrevet 27. januar 2007 Ja, men det er jo helt topp det da... Er så fint å få sånne tilbake meldinger synes nå jeg... Så gøy... Klem
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 27. januar 2007 #11 Skrevet 27. januar 2007 Grattis Lillema! Vi er en liten gjeng inne på Snart klar som skal starte prøvingen i april. Koselig om flere slenger seg på der inne så det blir litt liv Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå