Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var det på han igjen...tror jeg...har nettopp tatt en gtest som viste positiv, men er liksom ikke helt enig med den enda. Tror jeg å ta en til om noen dager, liksom for å få det helt bekreftet. Det jeg tenker mest på for tiden, er hvordan jeg skal bli glad for dette, da jeg har en datter fra før som helt og holdent har stjålet mitt hjerte. Jeg håper og tror at morsfølelsen utvikler seg ettersom fosteret vokser, og får en egen identitet. Noen flere 2.gangsfødende som tenker i samme baner??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Jeg har også ei datter fra før på snart 17 mnd. Hu er alt for meg og jeg er sååå gla i hu... Men gleder meg utrolig til å få en liten en til i hus.. Er sikker på at det er masse kjærlighet igjen til flere..

Såklart den første er spesiell.. Men alle forskjellige!

Så jeg håper du nyter svangerskapet, og får like mye glede av en til!

Lykke til!

Skrevet

eg e 2 gangsog har et veldig avslappet forhold til d der..tror nok at morsfølelsen vil komme like sterkt denne gangen og..

men mannen min e veldig engstelig for nettop dette..han e livredd for å ikkje bli like glad i den nye babyen, klara ikkje å se for seg at d e mulig å bli like glad i en til som han e i snuppa vår..og han e hvertfall sikker på at han ikkje komme t å synes den nye e like søt som ho..hihihihi

Skrevet

Tenkte masse sånn i begynnelsen..

At hvordan skal man greie å dele kjærligheten man føler for barnet sitt på 2 barn...

Men tror ikke det blir noe problem;) de er jo våre store mirakler og den morsfølelsen kommer fort;)

Skrevet

Ei venninne av meg sa noe veldig fint da hun akkurat hadde fått nr 2 : "Det er jo ikke sånn at man må dele kjærligheten slik jeg trodde, man får faktisk bare mer å gi".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...