R... Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Hva skal jeg bruke, og hva bruker dere? Datteren min er 6 uker...
Libido- Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Tran, helt klart. Er så mange viktige fettstoffer i den. Tror ikke sanasol er noen erstattning for tran i det heletatt. Da må du i såfall gi d-dråper.
moana_20.10 Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Vi gir gutten vår tran med sitronsmak. Det var det helsesøster anbefalte oss
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Tran og sana sol er ikke det samme nei! vil ikke barnet ditt ta tran så må du gi d-vitamin dråper. Sana sol er multivitamin. Ekstra vitaminer altså. Min måtte ha det tidligere p.g.a at han var fortidlig født.
Mamma´n til A og F Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Kan ikke sammenlignes i det hele tatt. I tran får du essensielle fettsyrer, i tilegg til a og d vitaminer. Ville gått for tran ja.... Mange syns tran er gris og setter lukt, men gi det feks i badekaret...
Isa Naemi Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 Det er D-vitamin i Sana Sol også, så bare pass på å ikke ta dobbelt opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå