Gå til innhold

noen fra bergen her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg skal inn hit på 3. tri neste uke.. og bor litt utenfor bergen da... Hvor langt er du på vei ??

Skrevet

heisann!! :)

jeg er 33+3 i dag, venter jente. vet du hva du får?

Skrevet

De sier det er jente, men jeg klarer liksom ikke helt tro det før hun er ute.. :o) Har hørt så mange historier om at de har tatt feil .. Men nå har min mann to jenter fra før så mulig han bare lager jenter *hihi*

Skrevet

hehe!! vel, det blir nok kos uansett. :) har du noen fra før? jeg har en gutt på 5 år. han ser frem til lillesøster kommer ut av magen. :)

Skrevet

Jeg har ingen barn selv fra før, men min samboer har jo da.. en på 15 og en på 5, de gleder seg veldig til babyen kommer :o)

Begynt å virkelig glede meg jeg og, så nå begynner nok tiden gå tregt er jeg redd, tre mndr igjen idag :o)

Skrevet

hehe!! ja, det er kjedelig å gå rundt å vente... for min del går det fort, synes jeg, siden jeg holder på med eksamen. (ikke akkurat nå, for nå bimmer jeg ;)) jeg har 6 uker igjen på neste tirsdag. begynner å bli tungt nå, så jeg ser frem til å føde faktisk. :)

Skrevet

Ja, hehe, jeg må si jeg ser frem til den dagen jeg ser frem til å føde :o) men venninner sier den kommer så jeg får bare vente.. nå om dagen kvir jeg meg litt til fødsel.. men samtidig så er det umulig å forberede seg så da pleier jeg bli kvitt onde tanker, aner jo ikke hva jeg går til :o) Og alle venninnene mine har nå kommet gjennom det så da skal jeg og klare det .. bare håper jeg slipper gå veeldig på overtid, siste dag er da 10. mai og jeg skulle vært i konf 13. :o) men men bebisen styrer nok dette hehe

Skrevet

huff, ja, gruer meg til fødselen jeg også. men ser frem til å få det overstått. :) det er jo fryktelig vondt, det er det, men jeg hadde ikke gjort det igjen dersom jeg visste at det ikke var verdt det. :)

ja, litt dumt å gå glipp av konfirmasjon da, dersom det blir den dagen... :) men men, sånn er det jo bare, hehe!

huff, litt dumt kanskje, men kan jeg spørre hvor gammel du er?? helt ok dersom du ikke vil oppgi det. :)

Skrevet

ok. :)

jeg er, som du kanskje har gjettet, født i 82 og dermed snart 25. :)

Skrevet

Ja jeg var inne å sneik på Profilen din :o) Jeg ser frem til å få komme over på 3. tri.. de på 2.tri er liksom så langt bak de nå.. uke 15 og UL o.l. hehehe ikke helt der jeg er nå nei..

Skrevet

hehe, skjønner det godt. jeg var veldig ivrig etter å komme inn her jeg også :) føler man har hoppet et hakk videre da liksom. og så er det "siste stopp" her inne før fødselen. :) er du i jobb nå forresten?

Skrevet

Nei, jeg var hos legen forrige fredag og ble da sykemeldt til permisjon.. litt kranglete bekken.. men går greit om jeg tar livet med ro, men har dte med å overdrive enkelte dager og da er det bare tull noen dager... har kontorjobb så da blir det for mye sitting..funket ikke jobbe halvt heller.. så nå kan jeg nå finne roen og nyte dagene før nurket kommer :o) du da??

Skrevet

ok. ja, jeg er også sykemeldt. jobber helgevakter på sykehjem, men legen mente jeg burde ta det mer med ro pga mye kynnere og nedpress i bekkenet.

så er jeg jo også student, og i dag fikk vi utlevert hjemmeeksamen som skal leveres om 14. dager. jeg går ut i permisjon fra skolen om 3 uker, så det nærmer seg. :)

Skrevet

Det gjør det da,.. håper eksamen går greit da :o) Nå må jeg ta kveld jeg, så jeg ikke sovner over laptop'en her hehehe VELDIG kos å prate med deg... bare å sende en Privat melding om du ønsker det en dag .. syns det er kjekt å ha litt ekstra kontakt med noen her og ikke bare forumet.. jeg legger deg nå til som venn jeg så håper jeg det går greit..

Ha en strålende helg videre, her snør det som bare det nå... Nattaklem til deg

Skrevet

hei, er også fra bergen.. har tern 30 mars og venter nr 3, nå venter vi jente.. er 27 år..

Skrevet

Strålende:

ok! sov godt! :) bare koselig med nye venner! :)

vi snakkes sikkert mer her, og du må bare sende melding du også! :)

klem.

Skrevet

Hei Anette... da kan du få være min store spørrebok hihihi sidne du venter nr tre har du nok vært gjennom litt forskjellig.. så kan vi pepre deg med spørsmål. hehe neida, håper du har det bra, og formen er fin.. jeg må ta natt, men kjekt om vi kan snakkes mer en annen dag ...

Skrevet

hei hei!!

da er du i uke 32? :)

Skrevet

må nesten ta kvelden jeg også nå, men vi snakkes nok igjen!! :)

natta!!

Skrevet

skal fortelle at en glemmer fort, yngste mann er 7 år... men noe husker jeg jo.... ja er vel i uke 32, det stemmer nok det, regner litt tilbake... vi kan tytes siden du skal lalle, sov godt.. hvis det er mulig..

Skrevet

NATTI TIL DEG OXO....

Skrevet

jeg er fra Bergen ja, nærmere bestemt loddefjord. skal ha lille jenta mi 20 april så er i 29 uke nå.

Skrevet

hiver meg på her jeg:)

er i uke 38 i morgen (eller 37 fullgåtte da..)

er 26 år fra bergen:) min første

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...