Gå til innhold

Kvalm av febernedsettende?


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Ga Simen 5ml Pamol før han la seg. Hadde litt over 38 i feber, og sov dårlig i går natt og i dag.

Da han hadde lagt seg begynte han å kaste opp over hele seg:( Og da vi var på badet kom det enda mer...

Reagerte han på Pamolen mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, du har ikke stikkpiller, da? Vanskelig å si om han reagerte på Pamol eller om det er et ledd i at han er syk, det går mye omgangssyke nå. Har han fått Pamol i miksturform tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stikkpiller, men syns det er så ekkelt å plage ham med det:)

Har aldri fått noen form for feberdempende før.

Det var lakrissmak dette da. Blanda i kveldssflaska...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo vanskelig å si hvor mye han har fått i seg, men generelt synes jeg det er greiere med stikkpiller til de små. Butte enden inn først, går så fint atte! Du får vurdere nytte-plage, har han større nytte av paracetamolen enn han har plage av at du setter stikkpillen, er det vel verdt det! Jeg har faktisk aldri hatt miksturen i hus. Bruker bare stikkpiller eller smeltetablett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Da skal jeg prøve stikkpille neste gang. Han er heldigvis ikke så varm nå kjente jeg:) Trenger ikke ha vaselin eller noe på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er jo fett i selve stikkpillen som skal gjøre den lett å få inn. Dessuten tror jeg du fikler mer med vaselin enn uten, da blir liksom alt så glatt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips! Har ikke åpna eska engang jeg. Syns det øres så ekkelt ut med stikkpiller:(

Men de er vel mer effektive vel:) Vet iallefall hvor mye de får i seg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg snakket med deg på MSN så tenkte jeg bare på Pamol som stikkpille, jeg... Var derfor jeg tenkte at han kanskje hadde blitt kvalm av all snørra. Men siden du ga det som mikstur så skjønner jeg at du mente at han ble kvalm av Pamol'en, ja...

 

Det kan godt være den han ble kvalm av! Jeg signerer bare "tre små" på det hun har skrevet. Dersom du synes han er dårlig nok til å få Paracet/Pamol så er det verdt den korte plagen med stikkpille. Ga Karsten en da han hadde så vondt etter 3 mnd vaksinen. Nå hadde han jo vondt av vaksinen, men faktisk virket det ikke som om han syntes det var noe plagsomt med stikkpille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...