Gå til innhold

Min fødselshistorie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag 22. januar begynte jeg med murringer/svake rier kl.20. Det var ganske tette men ikke så sterke, har jo hatt mye av de da, men denne gangen skjentes de annerledes ut. Reiste på KK. Kom inn kl 24.00 og hadde ikke noe særlig med åpning under 2cm, så riene var ikke særlig funksjon i. Men grunnet at jeg hadde tegn på begynnende sv.skapsforgiftning så ble jeg sendt videre til obs.post for videre undersøkelse. Fikk da klyster for å se om de kunne få litt kraftigere rier. Kl 02.00 kom de svake og jevnlige til kl 06. kl. 06. til 08 var de litt sterkere. Kjempefrusterende. Ble undersøkt men det var lite fremgang. Legen avgjorde da heldigvis å gi meg en modningstbl for å se om jeg kunne da få sterkere rier, fikk også beskjed at jeg fikk ikke reis heim før jeg hadde født nå, grunnet sv.skapsforgiftning, selv om den ikke var alvorlig eller at jeg hadde merket noe til den, men sa ikke neitakk til det. Fikk tbl. kl 11. hadde ingen rier før 16.00 da begynte de, men frustrert fremdeles like svake. Ble sjekket kl 18.00 ble undersøkt av lege og overlege de skjønte ikke hvorfor ting ikke skjedde for alt var så klart. Men de bestemte at de ville ta vannet. Kl. 19.00 tok de vannet, og 19.01 sa det pang, fikk kjempekraftige rier med 1 min mellom hadde 5 cm åpning etter 1 time. fra 5 cm til 10 cm på 45 min. Kl. 20.59 var ho født. Ho ble tatt med tang da ansiktet låg feil vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Det gikk i hvert fall fort nok etter at vannet var tatt...:-)

Kos dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...