Gå til innhold

MA?


Ørna m/2 ørnebarn pp1

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen kan gi meg et svar.

Er gravid i 11+2 og har alle symptomene: kvalme, sulthetsfølelse, tretthet osv.. Når jeg ligger på siden kan jeg kjenne helt nederst i magen en pitte liten kul på str med et stort jordbær, er det vanlig at jeg kun kjenner noe hvis jeg ligger i en spesiell stilling,og skal ikke "kulen" være litt større etter nesten tre mnder? har "murringene" dere prater om, men de er ganske intense når de først kommer. Er redd spiren skal ha sluttet å vokse eller er dødt, noe jeg har fryktet siden dag en. håper på nyttige svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du har jo masse symptomer...jeg tror ikke du behøver å bekymre deg spesielt nei..

Mine symptomer kommer og går å jeg har også en pitteliten hard klump/flekk nederst på magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beroliger meg mye, jeg er veldig bekymret for alt. satt og leste på de andre innleggene der mange hadde fått mager i denne uken, det har ikke jeg og det er så vidt jeg kjenner den lille kulen.. men du har helt sikkert rett er bare overnervøs;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,kan trøste deg med det at i mitt første sv fikk jeg ikke mage før i uke 18.. å jeg var/er tynn. men med de andre fikk jeg mage i uke 1,hehe.. føltes i alle fall slik. alt er sikkert helt i orden med deg,men for din egen bekymring kontakt jm eller lege,ikke godt å gå slik!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...