Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Då va endelig eg og her på 2.trimester og da e både deilig og rart på ein gong! Deilig å vera øve det "skumle" 1.trimester og rart og plutselig vera ferdig med et heilt trimester og fortsatt nesten lure på om da virkelig e nåke "der inne". Men fantastis e da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være!! Var utrolig deilig å komme inn hit, men dette føles som et laaaangt trimester ;) Er bare 14 uker, maaaange uker til vi kan forflytte oss videre...håper tiden går fortere heretter :)

Skrevet

Velkommen hit!! :o)

Håper du får en fin tid her på 2.trim.!!

Skrevet

Takk for da! Håpe tio går litt fortare no ja. Eg har to barn ifra før og av erfaring så gjer da egentlig da. Eg synst tio går forferdelig sakte når du har lyst å fortella da te heile verden men veit at da kan vera greit og venta til 1.trimester e øve. Me har ei fin tid føre oss i alle fall!! Kos deg og gled deg! Lykke te vidare!

Skrevet

Velkommen!!!!

Det er ett langt trimester her i 2. trimester, som en sier over, men det er ogsaa et begivenhetsrikt og interressant trimester - magen begynner aa vokse, utralyd blit tatt - du faar kanskje vite kjoenn, babyen begynner aa sparke og dytte og du begynner aa bli skikkelig gravid med mammaklaer og alt som skal til -- vi skal ha det saaaaa goey!!!!

Ha en fin helg alle sammen!!!

Skrevet

velkommen inn hit...reiser over til 3trimester om ca 10 dager men herlig og være her og tenke at nå går alt bra mest sannsynlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...