-carina- Skrevet 26. januar 2007 #1 Del Skrevet 26. januar 2007 Først sov jeg lenge i dag, så hadde jeg en avtale i banken, når jeg kom hjem måtte jeg bare gjøre husarbeid før vi fikk gjester... Jeg har hatt abstinens i hele dag, jeg! Men endelig, endelig... Nå er jeg her, kjære DIB'en min!! ;o) Hi,hi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 26. januar 2007 #2 Del Skrevet 26. januar 2007 Akk, ja, jeg kjenner så altfor godt til den følelsen Carina!!! Og når man får sjangsen bare kaster man seg over dataen og får ikke siden fort nok opp!!!! Dib, kjære Dib hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 26. januar 2007 #3 Del Skrevet 26. januar 2007 Velkommen. Har savnet deg i dag. Håper kroppen din har roet seg nå. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 26. januar 2007 #4 Del Skrevet 26. januar 2007 Godt å ha deg her igjen, kanskje vi kan få noen fine nye linker å le av;-) Jepp - får abstinenser her i gården også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 26. januar 2007 #5 Del Skrevet 26. januar 2007 Tenk dere meg da, som snart må rydde bort maskina fram til imorra kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 26. januar 2007 Nå skulle disse overnattingsgjestene våre legge seg... (Gjesterommet er også kontoret) Så nå har jeg slått opp den bærebare her i stua. Fire gutter (to små og to store ) sover, mammaen til den ene har dratt på nattevakt... Og her sitter jeg! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå