Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Er bare litt over 1 år siden siste fødsel, men jeg har ikke hatt sånne problemer før nå... (uke 24) Skikkelig kjipt!!! Og i tillegg har jeg fått en skikkelig hoste som ikke vil gi seg, og det er jo en skikkelig bra kombinasjon... NOT! Jeg har aldri vært så innmari flink til å knipe, det kan jeg angre på nå! Så jenter, KNIIIIIIP!!!!!!!!!!
Xenaen Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Fikk litt lyst å synge litt. det er aldri for sent å begynne!""!!! Så nå begynne vi alle sammen. Du også. Venninna mi hadde alarm på mobilen tre ganger daglig - fast - med beskjeden KLIP.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Takk for påminnelsen! Kniper for harde livet!! Jeg har to fra før, og det er mange år siden sist.. Jeg har aldri klart å lage meg noen vane på dette med kniping, og har dermed hatt litt ufrivillig vannlatning ved store anstrengelser og hosting og nysing... IKKE GØY!!! Synes det er fælt at en så ung mor skal ha slike plager, og pga det unngår jeg å ha sex når jeg fx er forkjøla.. Er redd for å få ei hostekule slik at jeg lekker på ham... :/ Hadde vært fryktelig ekkelt!! Pr tiden er jeg forkjøla, og har innrømt for meg selv at jeg bare må gjøre det beste ut av det og bruke Tena Lady... Jeg synes det er pinlig, men det er enda mere pinlig å gå rundt å lukte urin...! Så da så... Et tips; bind er vel og bra i slike sammenhenger, men Tena kamuflerer lukten mye bedre!! Anbefales!!
Xenaen Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Forresten så er jeg ikke som før, sjøl. Hadde omgangssjuka denne uka, og mens jeg spydde så jeg trudde ungen skulle ut spiserøret, må jeg innrømme at jeg ikke akkurat klart å knipe - full lekkasje. Så sitte på do å spy anbefales! Også så hjelpeløs man føler seg når man ikke kan spy uten å tisse på seg! Jaja.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Hehe... Det minnet meg faktisk om at jeg sleit innmari når jeg kastet opp i starten av svangerskapet også. Nei, det er bare å knipe knipe knipe! Ikke kult å gå rundt og skvette nei! HI
Løvemor79 Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Det er ikke så lett når blæra er full hele tiden heller, og man er forkjøla og nyser og hoster. hehe. Nei, må nok knipe mer jeg og. Skjer ikke så ofte uhell, men det er kjipt når det glipper. :o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå