Gå til innhold

Da var jeg i "barnevognmål":)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått vognen(e) i hus:) Brio kombi og duo.

Nå tror dere sikkert at det har rablet for meg.

Skal bruke de på et understell.Kombi til å begynne med og duo når kombibagen er blitt for liten, noe som skjer altfor fort etter min mening. Synes babyen må få ligge i bagvogn så lenge som mulig. Det ser jo så herlig ut:)

Så derfor er både kombi og duo vogna kommet i hus hos meg.

Begge vognene er nye, men har fått knallpris på begge. 2700,- for duo vogna i sverige og 4000,- for kombivogna:)

Synes jeg har vært heldig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kremt, men .... ???? Hvorfor vil du ikke bruke duobagen helt fra begynnelsen av? Hvis du syns den er for stor/åpen i begynnelsen kunne du jo bare brukt en universal liten softbag oppi duobagen. Det vet jeg mange som har gjort i Emmaljunga blant annet. Da hadde det jo blitt myyye billigere... Har hatt Brio duo selv og jeg syns den bagen var helt suveren- helt fra første dag:-)

Skrevet

thihi.... Klar over det, men brio kombi er også ei nydelig vogn. Klarte ikke å bestemme meg så nå får jeg liksom det beste ut av begge vognene:)

Skrevet

Å hjelp, noen har for mye penger.

Skrevet

hehe, ja det kan du si:) Men har jo ikke brukt noe særlig mer enn en ny kombi koster egentlig:)

Har barnevogn dilla og når det nå er siste graviditeten unner jeg meg det:)

Skrevet

hehehe =) Greit å få det AKKURAT som man vil!

Synes ikke prisen var ille jeg, så nettopp en brio kombi med vinterpose+stelleveske og den var på tilbud til 5990 kr. Mange som bruker mellom 6-8000 på vogn.

Skrevet

Hei jenter

Hvor fikk dere tak i brio kombi på tilbud? Høres supert ut, jeg vil og!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...