*Joa* Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Har fått vognen(e) i hus:) Brio kombi og duo. Nå tror dere sikkert at det har rablet for meg. Skal bruke de på et understell.Kombi til å begynne med og duo når kombibagen er blitt for liten, noe som skjer altfor fort etter min mening. Synes babyen må få ligge i bagvogn så lenge som mulig. Det ser jo så herlig ut:) Så derfor er både kombi og duo vogna kommet i hus hos meg. Begge vognene er nye, men har fått knallpris på begge. 2700,- for duo vogna i sverige og 4000,- for kombivogna:) Synes jeg har vært heldig:)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Kremt, men .... ???? Hvorfor vil du ikke bruke duobagen helt fra begynnelsen av? Hvis du syns den er for stor/åpen i begynnelsen kunne du jo bare brukt en universal liten softbag oppi duobagen. Det vet jeg mange som har gjort i Emmaljunga blant annet. Da hadde det jo blitt myyye billigere... Har hatt Brio duo selv og jeg syns den bagen var helt suveren- helt fra første dag:-)
*Joa* Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2007 thihi.... Klar over det, men brio kombi er også ei nydelig vogn. Klarte ikke å bestemme meg så nå får jeg liksom det beste ut av begge vognene:)
It's all about me Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Å hjelp, noen har for mye penger.
*Joa* Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2007 hehe, ja det kan du si:) Men har jo ikke brukt noe særlig mer enn en ny kombi koster egentlig:) Har barnevogn dilla og når det nå er siste graviditeten unner jeg meg det:)
LegallyBlond Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 hehehe =) Greit å få det AKKURAT som man vil! Synes ikke prisen var ille jeg, så nettopp en brio kombi med vinterpose+stelleveske og den var på tilbud til 5990 kr. Mange som bruker mellom 6-8000 på vogn.
SurferMamma Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Hei jenter Hvor fikk dere tak i brio kombi på tilbud? Høres supert ut, jeg vil og!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå