Gå til innhold

Hvordan finne rette str på amme-bh???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg aner ikke, men jeg har kjøpt et par amme-BH'er som er en str større enn jeg vanligvis bruker. Kan bruke de nå, tenkte det var greit å ha med et par på sykehuset. Må sikkert kjøpe flere i større str etterhvert, men det får jeg ta som det kommer.

Hei! har en venninne som jobber i undertøysbutikk og hun fortalte meg at hvis bh skal passe etter fødsel så skal den bhen jeg prøver nå få plass til en hånd inni i tillegg til puppen. Klønte forklart, men håper du skjønner hva jeg mener.... :-)

Annonse

jeg har kjøpt ammebh... hehe

jeg kjøpte en som var i samme størrelse som jeg bruker nå og en til som er 2 størrelser for store. av erfaring fra forrige vet jeg det at det tar etpar uker før puppene mine kommer i den optimale størrelsen så derfor har jeg bare kjøpt disse i påvente om litt mer info om riktig sstørrelse

ha kjøpt en som er litt større en brystene mine er i dag.. men har ikke fått noe særlig større bryster til no.. 31+++ og rengeer med at de ikke blir så veldig mye større.. men har ikke peiling på slikt egentlig.. men får heller kjøp større etter jeg er kommet hjem. er jo ikke bortkastet uannsett for etter hver som man ammer blir jo brystene mindre i gjenn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...