Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Kan man få hengepupper av å amme for lenge? Og i så fall hvor lenge er det snakk om? Dumt spm kanskje, lurer bare..... .....
*toppris* Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 blir sikkert litt slitt ja.. graitasjonen har jo litt å si da, puppene er tyngre med melk... da henger de vel mer.. god bh er vel viktig tror eg... ser for meg at eg må slenge de over skuldra nåe eg er ferdig, hahaha:)
Blomman Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 De blir nok ikke mer hengete av å amme lenge.. mye av forandringene skjer alt i graviditeten - Så henge pupper kommer av både savnger skap - og amming.....
moana_20.10 Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Jeg ammet bare den første måneden, og har begynt å få skikkelig hengpupper nå den siste tiden.. Gutten min er tre måneder. Så graviditeten gjør nok noe med kroppen vår uansett, men dette er jo selvfølgelig veldig individuelt. Jeg har i hvertfall fått både strekkmerker og hengpupper..sukk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå