Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 i et svangerskap? Leser rundt omkring om mange som har vært på 2-3 UL, mens jeg selv har bare vært der 1 gang. Hva er det som er vanlig? Bør jeg gå på flere UL? Må jeg betale noe?
Fjerdemann på vei Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Du har bare krav på en UL, dersom du vil ha flere, må du entetn betale selv, eller det må være en spesiell grunn til at de vil ha deg inn flere ganger.(blødning, sjekk av leie osv)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Vanligvis er 1 ordinær ul nok i et sv.skap... men noen ganger får en flere henvisninger av forskjellige årsaker.
Taram har gutt&jente Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Man får tilbud om 1 gratis ultralyd som et ledd i svangerskapsomsorgen. Dette skjer i løpet av uke 17-19 på det sykehuset der du har fått fødeplass. Om alt utvikler seg normalt i svangerskapet får du ikke tilbud om flere. Vil du på flere ultralyd må du til en privat lege og betale for det. Koster 800-1000.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Jeg går ikke til fast legen -men til gynekolog i sv.skapene, -han har ul,-så jeg har fått kikket 3-4ganger iløpet av sv.skapene.. :-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Ok, tusen takk for alle svarene folkens=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå