Gå til innhold

spark spark!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille nurket i magen min e heilt turbo! eg e 22 uke på vei og h*n e heilt gærn inni der! e d meininga at h*n ska være sånn! kver gång eg slappe av sparke det som berre juling og den snur og styre kjenne det kjempe godt! trudde det skulle ta enda ei stund før det blei så tydeli! eg e førstegangs så eg e litt blond på det her område! e det vanlig at d e sånn?

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe det er vel vanlig.Kunne ønske at min sparker litt mere.Er veldig rolig i min mage.Kjenner spark hver dag..men ikke så mange.Vær glad du at det sparker og rører seg så mye.

Skrevet

min gjør også det. Var helt sjokka over hvor mye aktivitet det var der inne da jeg var kommet like langt som deg. Nå er jeg 27 uker på vei i dag, og magen kan til tider bli helt deformert over at han styrer der inne. Ser helt alien ut allerede. håper virkelig at han ikke vil være like aktiv når han blir større, for hjelpe meg da tror jeg det blir vondt.

Skrevet

kor bra at det e fleire som har det likens begynte å lure på om det va nå gæli me babyen min!

takk førr svar!

Skrevet

Åh, blir så misunnelig, gleder meg sånn til jeg kjenner liv, det må være en fantastisk følelse!!!

Skrevet

ja det e kjempe deilig å kjenne liv endeli men også heilt merkelig!

spesielt når ungen e så aktiv som min e! du bynne å verkeli lure på ka slags gena du har overført!!!!!............hehe

Skrevet

Saa morsomt at h*n sparker saa masse!!!

H*n nyter sikkert all plassen h*n har naa. Det blir litt anderledes etter hvert som det blir trangere - da blir det mer dytting og skyving akkurat som h*n prover aa gjoere mer rom inni der!!

Ha det goey med alle spark - bedre med for mye enn for lite!! Har h*n funnet blaera di da? Jeg synest det var saaa ubehagelig sist naar lillegutt drev og sparket meg i blaera og sparket nedover, bare saan ekkel foelelse, og kjente det faktisk en gang denne uken, men veldig svakt til meg enda (er bare i uke 16).. Venter spent paa sikkelig spark!!!

Din blir sikkert fotballspiller!!! Bare begynt aa oeve tidlig.

Skrevet

man kan trykt sei at den har funne blæra mi! eg e allerede på do 15 - 20 gang førr dag! hehe

å springe p ådo e ikkje det artigaste me å være gravid nei!

får berre leve me d! berre litt over 17 uke igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...