Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 er det noen her som har ammet med silikon innlegg?vurderer og få lagt inn siden jeg ble godt vant å ha litt pupper mens jeg ammet..men nå er alt borte:( noen som vil dele sin erfaring med meg?
BettyBoob Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 hei! jeg har silikonpupper og har hatt det i 5 år. jeg fikk problemer med å amme. hadde ikke plass til all melken + at den ene puppen ikke produserte noe særlig til tross for hyppig amming og pumping. det endte med at jeg måtte amme med kun en pupp og gi mme i tillegg. holdt på med det i 6 mnd, før jeg kuttet ut puppen. jeg har ikke angret et sekund på at jeg tok silikon, og puppene ser omtrent like fine ut nå etter endt amming om noen år kommer jeg til å skifte proteser og legge inn litt mer.
mamma til<3<3 Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 jeg tenker veldig på det m amming med tanke på når det kommer en til.ammet i 7 mnd og det gikk kjempe fin,så jeg ønsker det samme tilneste mann også. takk for svar
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Jeg har det og har ikke hatt problemer med ammingen;-) Aldri angret et sekund men så hadde jeg små bryster også da, har nå vanligvis 75 b (80 c nå som jeg ammer).
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Jeg tok silikon for noen år siden. Ammet uten problemer, jeg. Angrer ikke et sekund på at jeg fikk meg nye pupper. Beste investeringen jeg har gjort i hvert fall! :-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Har hatt silikon siden 1998, har ammet 2 barn uten problemer. Veldig glad for at jeg gjorde det, ser dessuen fine og naturlige ut etter amming!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Jeg har tre barn og tok silikon etter å ha ammet to. Nå ammer jeg sistemann og har snart gjort det i 7 mnd. Går helt fint. Er spendt på å se hvordan de blir etter ammingen siden huden ble godt utvidet da jeg la på meg mye da jeg gikk gravid. Puppene ser helt ekte ut nå, umulig å se at de er falske. Men opererer dem på nytt om de blir veldig hengete etter ammingen. Litt heng er imidlertid bare fint. Har hatt silikon i åtte-ni år. Men ikke alle får til å amme med silikon. Har venninner som ikke fikk melk, muligens pga protesen. Jeg kunne ikke tenkt meg å leve puppeløs igjen og forstår alle som velger en slik operasjon, mine pupper er vesentlig for min selvtillit. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå