Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Jeg klør som bare f... på min mus:) Sier mus for å være litt fin i munnen:) Fler? Velger å være
Alba44 Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Ikke opplevd det samme, men kanskje det er sopp?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Ja,mulig det.. Har hørt at det er fler som klør.. Skal prøve canesten..
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Sjekk med legen, men det høres veldig ut som sopp. Har du i tillegg mer utflod, og evt litt mere klumpete enn vanlig, er det sikkert sopp. Når jeg får sopp svir det som pokker hvis jeg bruker såpe(type intim...), dette kan også indikere sopp, har jeg funnet ut... Hvis det er sopp, kan det lett behandles med reseptfri salve(evt stikkpiller) kjøpt på apotek/apotekutsalg... Lykke til.
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Hvis du vil proeve noe naturlig, eller hvis du ikke kommer deg paa apoteket i kveld og likevel vil proeve noe har jeg ogsaa hoert at natron (saann bakepulver-aktig pulver til aa bake med) og evt. ogsaa yoghurt naturell kan hjelpe. (Ja, jeg vet det hoeres ekkelt ut. Jeg har bare proevd natron, og det hjalp litt--men trengte soppmedisin likevel.) Yogurt er forresten lurt aa spise hvis man har soppinfeksjon ogsaa har jeg hoert. Men hvis det er virkelig ille trenger du nok soppmedisin. Sjekk paa apoteket at det er greit for gravide aa bruke--tror det er det.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Sikkert sopp ja.Har hørt det klør noe j......
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Ok. Ja skal prøve noe soppkrem jeg har i kveld.. Får håpe det hjelper.. Takk for svar folkens!!
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Vet ikke om jeg misforsto et innlegg tidligere... Det med å bruke yoghurt naturel... Det er altså snakk om å bruke det til å smøre på nedentil, ikke spise... (i denne sammenhengen... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå