Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Huff....og så tør jeg ikke ringe føden.Tenk om det bare er falsk alarm eller enda verre, bare luft? Har vondt i nedre del av magen og det kommer og går. Magen blir ikke stram slik som med kynnerne, de kommer ofte rett etterpå og DA blir magen stram. De er ikke regelmessige, men kommer med jevne mellomrom og dette har holdt på siden i morges. Kjenner noe murring i ryggen, men har en bekkenløsning som er konstant vond så det er ikke så godt å vite hva som er hva her. Dessuten, mener å huske fra sist at riene er fy så vonde og dette er bare pusete greier i forhold. Er i uke 36 og er litt engstelig for babyen.....
sunbeamen Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 ring føden for din egen del og babyens skyld! kan vere alt fra kynnere -rier- luft i magen, men ka gjør du viss det er morkaka di som løsner? er det vondt så er det vondt.... du må ringe føden og spørre... du er jo ik lege og kan ikke vite hva alt som skjer med kroppen din er! bedre føre var- det er tross alt ditt lille hjelpeløse barn som ligger inni der og da ville eg for min egen del vert på den sikre siden! du har jo ingen garanti for at det "bare" er luft smerter...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Jeg ringte føden med menssmerter/vondter uten kynnere i uke 32, og de ville ha meg inn til kontroll. Viste seg at jeg hadde skjult urinveisinfeksjon, noe som kan gi plager som minner om magevondt/menssmerter. urinveisinfeksjon kan utvikle seg til nyrebekkenbetennelse, det kan også føre til rier og for tidlig fødsel. Jeg ble lagt inn til observasjon i 2 døgn, og ble satt på antibiotika. Kanskje greit å ta en tlf og få dette sjekket opp, heller en gang for mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå