Lotte82 Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Lurer på om noen har noe erfaring med denne vogna ? hvor kjøper dere den ? i norge eller bestiller den fra Babytrader ? kan du kjøpe den uten bagdel fra babytrader ? Har sååå lyst på en slik vogn.
*Rutletutt* Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Eneste jeg vet ang det du spør om er at den ikke kan kjøpes uten bagen...)
mammmamia ** Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Nei, du kan bare kjøpe vogna med bagdelen, men bagdelen er flat når du får den da, så den tar ikke stor plass om du setter den bort :-) Det er nok billigst fra Babytrader ja, den er sjelden eller aldri på salg i Norge, dessverre, men billigst er det jo å kjøpe brukt da..! Skal ha den til våren/sommeren jeg, vogna er helt super å trille, men ikke på hard, kram snø og ubrøytede veier (men det er vel de færreste vogner da:-) ) og veldig dyp grus... Men - så får du jo vinterhjula til da, og da blir den omtrent som en hvilken som helst annen vogn.. :-)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Ja, har bare god erfaring med vognen. Har hatt den i noen måneder nå, og er veldig fornøyd. Nå som det er så mye snø, er jeg heldig jeg fikk tak i de store hjulene. tror ikke de små er så gode på snø! Bagdelen og sittedelen er bare forskjellig stoff, som festes på samme ramme. Kjøpte på babytrader.eu. Betalte 6800 tilsammen for alt (inkl moms og tollavgift) Tror det er litt billigere nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå