♥Tiny Skrevet 26. januar 2007 #1 Del Skrevet 26. januar 2007 *rekkeropphånda* Endelig "varmt" nok til å gå mer enn 5 minutter tur, så da gikk jeg en times tid.. Sååååå deilig å endelig få beveget seg litt mer enn inn og ut av bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 26. januar 2007 #2 Del Skrevet 26. januar 2007 Simen har hatt feber idag, så når det endelig var mildt nok, kom vi oss ikke ut:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 26. januar 2007 #3 Del Skrevet 26. januar 2007 Teller til og fra barnehagen? Blir ca 1/2 time;-) Og så godt hun sov ute etter det da! Deilig var det uansett! Prøver en lengre tur i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 26. januar 2007 #4 Del Skrevet 26. januar 2007 Jepp, bare 3 minus der jeg var så gikk en minitur og han sov ute i 2 timer alene :) Synes det er flott ute i minus 20, men dumt å ikke kunne gå ut. Tok en timinutter her om dagen, holdt på å klikke for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 26. januar 2007 #5 Del Skrevet 26. januar 2007 Frem og tilbake til kjøpesenter (6-7 minutter)... Så jeg fikk da så vidt pustet litt frisk luft, i alle fall. (Dersom man ikke tenker på den sigarett-røyken man måtte trykke seg gjennom på utsiden av kjøpesenteret, da!) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå