Susi og prinsessa Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Var på ultralyd i går, der kunne vi se at jeg var 12+6 uker og at alt var i skjønneste orden. Fantastisk følelse, nå trenger du ikke å bekymre deg sa samboer, men neida, på vei hjem i går kveld småløp jeg i drittværet på vei inn og glei på isen. Ramlet på hofta, kastet opp, ble svimmel og forstuvet foten. Skikkeli vondt i foten, men kunne ikke tenke på annet enn lille nurket i magen, våken i hele natt.. I morges dro jeg til min fantastiske fastlege og han fant fostelyd og jeg hørte et hjerte som slo veldig fort:) Bare måtte fortelle om mitt dramatiske døgn som endte såååå bra, er så lykkelig (selv om jeg halter:) Må bare ønske alle en riktig god helg:) Klem fra
MomInUSA Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Saa fint alt du fikk komme til legen aa hoere at alt var i orden!!! Skjoenner godt at du ble bekymret. Tror babyen ligger veldig godt beskyttet da, men man vet jo aldri, de er jo saa smaa... Glad paa dine vegne at alt gikk bra!! ha en god helg du ogsaa!! (her er klokka 2 paa ettermiddagen, og har fortsatt 3 timer igjen paa jobb, saa lenge aa vente....)
Alba44 Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Så flott at alt gikk bra!!! Pass deg for isen resten av vinteren )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå