Gå til innhold

hvor mye koster nugatti max?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke den litt dyrere enn vanlig nugatti?

Nå veit ikke jeg hva den vanlige koster heller da , men vil tro det er mellom 20-30kr?

Sambo var ute å kjørte så ringte jeg og spurte om han kunne ta med litt mat hjem.. vi fant ut vi skulle ha pytt i panne så sa jeg at ta med ekstra champignon boks og en paprika og evt babymais så kunne vi ha det oppi også..

Ja han skulle se hva han hadde av kontanter fkortet lå hjemme..

Kom hjem med pytt i panne og nugattimax.. ikke paprika champignon eller babymais..

Vil tro han hadde hatt råd til å kjøpe hvertfall 2av 3 tinga istedenfor nugattien?

Kan ikke skjønne hva som var så viktig m ed å kjøpe nugatti nå som det er kveld og vi skal ha pytt i panne.. er veldigi blakke i tillegg nå!

Noen som veit hvor mye nugatti koster?

Skrevet

Hei!

Jeg aner ikke hva nugatti koster, men helt ærlig talt tror jeg at jeg ville latt hele saken bare være. Ikke noe vits i å lage problemer av "bagateller". Hender sambo her også skal kjøpe med noe fra butikken, og kommer hjem med enten noe helt annet.. eller bare halvparten av det som skulle med. (Er kanskje litt sånn "menn i butikken" greie). Ikke vet jeg, men dumt å blåse det opp til et problem og heller spise nugattien :) Kan ikke irritere seg over alt

Skrevet

I butikkene så er gjennomsnittlig pris: 20 kr for nugatti og 25 kr for nugatti max. Sikkert dyrere på bensinstasjonen.

Skrevet

helt ærlig skjønner jeg ikke at folk får barn når de ikke har råd til en boks nugatti... hva når barna trenger noe ekstra eller blir syke elller...? nei, ikke lag noe stort ut av det, skjønner at det er kjipt å ha dårlig råd, men dere får lage et skikkelig budsjett da, men du skeier kanskje ut en gang i blandt du også?

kan du ikke bare spørre han hvorfor han gjorde det ? og hva det kostet ?????

Skrevet

Gubben her gjør slikt hele tiden. Det pleide å drive meg fullstendig til vannvidd, men det hjalp overhodet ingen steder. Sånne små ting nytter det bare ikke å hisse seg opp for.

Pust inn, pust ut og: let it go!

Eneste måten å forbli lykkelig gift på her i hvertfall. ;o)

Skrevet

Feige jævel som kommer med "noen skulle jammen meg ha tenkt seg bedre om før de våget å få barn", men som ikke tør skrive under med eget nick.

stfu

Skrevet

PRINSIPP;

når hovedinnlegger er anonym - er jeg det også!

Skrevet

hadde han vært hjemme mer en 1sekund før han dro igjen så hadde jeg seff det..

Det er bare det at det skejr hver dag.. Ikke noe stort problem egentlig, men har man ikke penger så kunne det hvert greit å kjøpe fornuftige ting sånn at man f.eks hadde penger til babyen itillfellet det skulle skje noe.. nå e det bare 1uke igjen til lønn johooo!

Grunnen til at vi plutselig har dårrlig råd nå er fordi: sambo har hat hjerteinfarkt er sykemeldt og får bare 4000kr i mnd før hadde ha 22000kr litt forskjell ja!! og jeg får ca 6000kr... hadde bare en bitteliten jobb...

men vi klarer oss utmerket er det noen som får det han trenger så er det tassen :)

Men nå fikk jeg et svar at det ikke bare var min sambo som kjøpte altmulig annet enn det man skulle i butikken.. heromdagen så kjøpte han 8poser potetgull.. hihi.. klarte ikke velge.. så her er det potetgull til middaghver dag.. for oss voksne da.. tassen får grøt og frukt.. Lurer på når vekta mi begynner å gå oppover igjen... er heldigvis tynn enda...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...