Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på nesten 3mnd, sover i vippestol om dagen, men det går ikke ann og regulere ryggen til helt liggende, så det blir sånn halv liggende(hvis dere skjønner) med en gang hun sovner og jeg tar henne i senga så hylskriker hun.. Og sånn holder vi på fler ganger.

Det spm mitt er, om det er skadlig for ryggen at hun ligger sånn? Fordi hun ligger jo ikke helt flatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er skadelig akkurat. Men tror jeg hadde prøvd å få henne til å ligge i vogna eller i senga når hun skulle sove. Lettere å få rutiner på sovinga da.

Skrevet

Er sikkert ikke bra, siden de fleste helsestasjoner anbefaler å ikke bruke vippestol.

Ville heller ha invistert i en som kan legges helt ned. Eller en baby hengekøye.

Skrevet

tror hun får for stor belastning på ryggen ja. fyso sa til oss på barseltreff at de kan gjerne sitte i vippestol dersom det er nødvendig for at vi skal få dusjet eller lignedne - men det skal ikke være der de sitter daglig...!!! Hva med en vugge i stua? Eller legg henne i sengen eller vogna slik at hun sovner der -istedenfor å la henne sovne i vippestolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...