Mersa og gutta <3 Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Han synes det er så utrolig gøy å sitte i den, men sitter jo ikke selv enda, kun med støtte...Hvor lenge av gangen kan han sitte der? (har pute og bøyle)
yasmina Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Ikke i det hele tatt. Du kan skade ryggen hans selv med bare korte stunder fikk vi beskjed om av fysio.... burde vente til ca 8 mnd hvis dem ikke setter seg opp selv før den tid. Andre tror på "alt med måte",8 (og man gjør som en selv mener er best) men jeg kjenner en baby som har måttet gå til fysikalsk behandling etter å ha sittet litt i tripp trapp stolen hver dag siden hun var 5 mnd. Det var også bare 5 - 10 min av gangen....
glad_jenta Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 min baby har alltid vært forut sin tid,så han kunne sitte i tripp trapp stol men han spiste fra han var 6 mnd. men han var da veldig sterk i kroppen.så det spørs jo kor sterk jenta di er da.men litt tidlig å sitte i det enda kanskje ja...
Mersa og gutta <3 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2007 hmmm....Hs sa det var greit å sitte litt med han bare det ikke var for lenge av gangen....Uff, blir forrvirra av forskjellig informasjon jeg! Han er for tung for vippestolen, og mangler liksom et sitte alternativ når han skal få mat og tran.... (lykke til med bryllupet i morgen! :-) )
Mersa og gutta <3 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2007 takk for svar :-) (Magnus er forresten en gutt thihi)
glad_jenta Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 hihi... snakker om å ikke kan å lese du:) Men hør på helsesøster du:) hun vet nok best:)
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Fikk beskjed på hs at de kunne sitte litt f.eks under et måltid fra de er 6 mnd. Begynte ikke selv før han var 8 mnd. men det var fordi vi ikke skulle kjøpe stol iom at vi skulle få det til jul.
Mersa og gutta <3 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. januar 2007 Synes det er så rart at man får forskjellig informasjon....Eller er det fordi det er så forskjellig fra baby til baby hvor sterk de er i kroppen sin?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #9 Skrevet 27. januar 2007 Det er forskjell på babyer. Jeg selv har ei som sier ifra om a blir sliten i ryggen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå