Gå til innhold

Hvor lenge kan 5,5 mnd baby sitte i tripptrapp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han synes det er så utrolig gøy å sitte i den, men sitter jo ikke selv enda, kun med støtte...Hvor lenge av gangen kan han sitte der? (har pute og bøyle)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke i det hele tatt.

Du kan skade ryggen hans selv med bare korte stunder fikk vi beskjed om av fysio....

burde vente til ca 8 mnd hvis dem ikke setter seg opp selv før den tid.

Andre tror på "alt med måte",8 (og man gjør som en selv mener er best) men jeg kjenner en baby som har måttet gå til fysikalsk behandling etter å ha sittet litt i tripp trapp stolen hver dag siden hun var 5 mnd. Det var også bare 5 - 10 min av gangen....

Skrevet

min baby har alltid vært forut sin tid,så han kunne sitte i tripp trapp stol men han spiste fra han var 6 mnd. men han var da veldig sterk i kroppen.så det spørs jo kor sterk jenta di er da.men litt tidlig å sitte i det enda kanskje ja...

Skrevet

hmmm....Hs sa det var greit å sitte litt med han bare det ikke var for lenge av gangen....Uff, blir forrvirra av forskjellig informasjon jeg!

Han er for tung for vippestolen, og mangler liksom et sitte alternativ når han skal få mat og tran....

(lykke til med bryllupet i morgen! :-) )

Skrevet

takk for svar :-) (Magnus er forresten en gutt thihi)

Skrevet

hihi... snakker om å ikke kan å lese du:) Men hør på helsesøster du:) hun vet nok best:)

Skrevet

Fikk beskjed på hs at de kunne sitte litt f.eks under et måltid fra de er 6 mnd. Begynte ikke selv før han var 8 mnd. men det var fordi vi ikke skulle kjøpe stol iom at vi skulle få det til jul.

Skrevet

Synes det er så rart at man får forskjellig informasjon....Eller er det fordi det er så forskjellig fra baby til baby hvor sterk de er i kroppen sin?

Skrevet

Det er forskjell på babyer.

Jeg selv har ei som sier ifra om a blir sliten i ryggen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...