Gå til innhold

Mensen og likevel gravid? Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått mensen. Er bare litt usikker på om jeg likevel kan være gravid siden temperaturen har fortatt å holde seg høy. Jeg er faktisk også litt bekymra for at det kan være en spontanabort for jeg synes det har vært unormalt mange klumper. Esj...litt ekkelt å snakke om sånt...men, men...gjør det likevel jeg. Har ikke hatt noen særlige smerter. Bare veldig låkt i korsryggen på et tidspunkt igår. Noen som vet?

Hilsen frustrert

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7959328-mensen-og-likevel-gravid-noen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

Jeg har ei venninne som er på vei med tredje mann nå..det første svangerskapet blødde hun ikke..men med nr 2 blødde hun akkuratt som mensen i 2 og 3 mnd før det ga se...nå har det seg slik at med nr 3 så tror jordmor hun er lenger på vei enn først antatt..dette fordi at venninnen min kanskje har trodd at hun har fått mensen når hun har vært gravid..legen sa at det er normalt at man blør mensen blod i et par mndr...er ikke alltid kroppen får det til å stemme at den er gravid og at det da forekommer mensenblod på de dagene man skulle hatt mensen men likevel er gravid...men jeg vet ikke hvor ofte dette forekommer..vet bare det har hendt venninnen min 2 ganger nå..håper dette hjalp deg litt??

klemmer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...