Gå til innhold

Hjertesukk fra mor til adhd barn

Anbefalte innlegg

Fikk tlf fra læreren i dag,nedslående.Bare i dag har han spyttet og bitt.Han er 8 år,har gått på 30 mg Strattera,og han er ca 20 kg,det ble i meste laget,han ble etterhvert både deprimert og lei seg,kranglet daglig med sin lillesøster og leksene var ett mareritt,trappet ned i julen og fikk en ny unge,hjemme.På skolen er han totalt ukonsentrert og ikke til å snakke til,han går nå på 10 mg,men han må nok opp på 20 mg,for konsentrasjonen skyld,men jeg er så i villede på hva man skal gjøre.PPT skulle vært på banen ,men de har skippet de siste 2 møtene på skolen,og er ikke lett å få tak i.Siden nyåret har han ikke fått noe utbytte av skolen.Må ha ny runde med BUP også,pga medisinen.Er det flere med erfaringer med Strattera og virkninger og riktig dosering,tar jeg gladelig mot råd.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7959319-hjertesukk-fra-mor-til-adhd-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke så mange gode råd, men kan trøste deg med at du er ikke aleine. Og vær du glad for at du blir oppringt fra skolen når det skjer noe, her får vi bare melding i meldeboka, om vi får det. Ellers bare sinte tlf fra andre foreldre :(

Han min går nå på Ritalin, den nye typen tabletter (kapsler) med veldig positiv virkning, kan du ikke høre med legen om å få prøve andre medisiner?

Og ta PPT i nakkeskinnet, dem skal være der for dere.

Om dem ikke kan møte som avtalt er det noe som heter at dem skal prøve å skaffe en stedfortreder.

Forlang at dem stiller opp!!

Huff.... lykke til!!

Får du tlf fra sinte foreldre for ting som skjer på skolen ?Det er jo skolens ansvar.Du har da ikke ansvaret for sønnen din når han er på skolen.Hvis det er sånn får du be de ringe å klage til skolen,skjer det i fritiden er det jo en annen sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...