Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Hvor skal dette ende? ?? Magen sprekker snart, det er jeg sikker på ! Er 32 uker på vei....sitter i soffan å gulper etter å ha inntatt ett tørt knekkebrød til kvelds (samme som til frokost og middag), er ikke plass til mer... Å to dråper med vann til å skylle ned.... Jeg er så leiiiiii!!!!!!! Navlen popper snart ut, å jeg er sikker på at babyn har bristet ett av mine ALTFORMANGE ribbein!! Hvordan greier dere det dere som er snart ferdig?? hvordan holder dere ut? Er kroppen vår VIRKELIG skapt for dette?? Heeeelt sikker?? *frykteligfrustrertgravidfrue*
kfitjar Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Forstår godt at du blir lei når du er så stor, men det eneste jeg kan trøste deg med at om noen uker så detter magen din ned, og da får du bedre plass. Jeg er i mitt fjerde sv.skap og skulle faktisk ønske jeg hadde hatt ditt problem. Jeg eter som en gris, og blir misunnelig på de som sier at babyen tar opp så mye plass at de orker nesten ingenting. Jeg blir jo feit sånn som jeg holder på, men det slipper du. :-) Uansett, lykke til og håper du vil føle deg bedre!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 nei, ligger innenfor normalen...men den går mer utover enn oppover vist du skjønner, stram som ett pølseskinn! reine slankekuren dette her... stakkar bebi, tenk så trangt det må være!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå