Gå til innhold

Jeg vil også bli graviiiiiiiiiiiiiiid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av å prøve så hardt.....grrrrrr!!!!!!!!!!

Jeg tenker på baby heeele tiden, drømmer om baby, sitter på BIM, leter etter fine navn, leter etter el, gråter når tanta kommer IGJEN, er mye frustrert, leter etter symptomer, strikker til og med babyteppe..........huff jeg er såå lei! Kan det ikke bare skje snart da?? Kan ikke drømmen snart gå i oppfyllelse....jeg vil også ha barn i magen min snart!!!!!! Å jo da en gang skal det nok skje meg også........men når??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Bella, har du fått noe "hjelp" på veien? Utredning, sædkvalitet, pergokur etc?

15 pp'r er lenge og jeg forstår at det må være drittøft!!!! Jeg er kjemeputålmodg etter bare å være i 3pp!

Har du en god og snill lege som du snakker med?

Skrevet

Vi begynte såvidt utredning rett før jul og fant ut at mannen min har veldig dårlig sædkvalitet......så vi må i gang med prøverør.....så nå skjer det hvertfall litt føler jeg. Likevel blir jeg lei meg når tanta dukker opp altså.....

Jeg skal begynne med utredningen til uka.....

Vi har jo funnet feilen.......men likevel er drømmen vår så veldig langt borte........det tar tid med en slik prosess....

Håper du slipper å vente inventium, det er ikke noe morro nei!

Skrevet

Men du, nå er det utredning, det kommer til å gå fort, nye målsettinger -nye ting du skal følge opp, nye håp. :)

Nå skal du få hjelp, og jeg er sikker på at med litt hjelp så vil spira sitte ! :) Mobiliser deg til deg det - helt nye ark i 2007! :) 2007 blir året ditt vet du - det er en mening med alt - selv om vi ikke alltid liker at ting tar tid :) Unn deg litt ekstra kos nå - en deilig ansiktsbehandling, frisør, ta litt sol - kjøp deg en ny fin veske, gjør deg klar :) :)

Ønsker deg lykke lykke til - dette ordner seg Bella!! :)

Skrevet

Takk for det=) Jada, det skal nok ordne seg tilslutt, det er bare det at jeg har vært klar sååå lenge.......orker ikke vente mer snart.......og utredning, ventetid osv tar også laaang tid.....jaja snart skjer det noe- snart blir jeg også gravid-----det får jeg bare satse på!

Skrevet

I mellomtiden har du mange gode Bimmere her :)

Godt å ha en kanal hvor man kan skrike ut litt!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...