Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Hva kjøper jeg som babyens første stol? Er det like greit å gå rett på tripptrapp? med bøyle og pute så blir den jo god og stødig for de små sikkert... Hva slags erfaringer har dere?
2nj♥ Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Vi hadde både Ikea sin hvite plaststol (den som "alle" har) og Tripp trapp til storebror her i huset. Vi syntes han satt best i Ikeastolen i begynnelsen, satt liksom stødigere i den, selv om vi hadde pute etc til tripp trappen.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 har ikke så mye erfaring, men har høystol først og tripptrappstol etterpå....
Libido- Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Har begge deler. Høystolen er slik som kan gjøres om til bil og bord... Den falt ikke i smak til gutten vår hvertfall. Ryggen er helt rett, så han sitter som en prest. Sitter max 5 min i den før han klager. Tripptrappen er vi veldig fornøyd med. Da han var mindre polstret vi bare med en hånduk eller pledd. Sitter veldig godt i den. Prøvde en slik fra ikea for noen uker siden, synes han satt kjempe godt i den altså. Han er 8 mnd.
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2007 Takk for svar! Tror jeg skal gå for tripptrapp, og så ha en fra ikea i tillegg, for den er uansett kjekk å ha når vi har besøk:)
Libido- Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Gjør det du =) Tripp trappen har de jo i mange år også. Ikeaen er kjekk å slenge i bilen når man skal en tur til besteforeldre etc. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå