Benni-min Skrevet 26. januar 2007 #1 Del Skrevet 26. januar 2007 En slik koselig sang slik "vi har en tulle" er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 26. januar 2007 Ingen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 26. januar 2007 #3 Del Skrevet 26. januar 2007 Hva med "uni-sex"-sanger (!) som Byssan lull, Trollmor til kvelden? Nå kom jeg på en - "Lykkeliten" *førnøyd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 26. januar 2007 Joda, kan også de sangene. Synger so ro lille mann hver kveld. Lurte bare på om det ikke er en sang som går i samme sjanger som Vi har en tulle. Men jeg er fornøyd. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 26. januar 2007 #5 Del Skrevet 26. januar 2007 Å fillern, jeg som trodde jeg fant opp kruttet! Men "Lykkeliten" er vakker, da;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå