♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Jeg har kremen jeg også (ikke salve) og regner med at den ikke trenger vaskes av, den trekker jo inn i huden ganske fort!
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 da dropper jeg å vaske den av. Uansett så pumper jeg dette døgnet. Det gjør så vondt å amme at jeg klarer det ikke, gikk bedre å pumpe. Jeg ammet førsteman i nesten 2 år uten noen problem, merkelig at det skulle bli så trøbblete nå. Flaks at tassen liker både flaske og mme, for førstemann fikk nervøst sammenbrudd bare han så en flaske.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2007 Ja jeg har vurdert å slutte å amme mange ganger til nå (snuppa er bare 2mnd), for det er vondt !! Men hun trenger mm en stund til føler jeg:) Dessuten ville hun ikke ha mme i går da jeg prøvde å gi henne.. Men skal prøve litt hver dag, en dag må jeg jo slutte å amme alikevell.
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Jeg måtte bare rett og slett droppe ammingen i kveld, var ikke mulig å gjennomføre det , var så sinnsykt vondt. Du er flink som klarer å holde på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå