ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Noen som vet om noen fine sanger å synge i barndåp??? Ikke allsang, men med solist etc.
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Hmmmm....jeg vet ikke om disse sangene passer i deres situasjon, men jeg vet hvilke sanger vi vil ha i vaar barnedaap. Da vi giftet oss sang jeg i bryllupet, og jeg kommer nok til aa synge solo i barnedaapen ogsaa. (Mannen min er prest, og han kommer mest sannsynlig til aa staa for barnedaapen til barnet vaart. Og da passer det vel at mammaen synger, slik at hun ogsaa faar vaere med...he he.) Hvis troen betyr mye for dere er nok disse fine, men hvis barnedaapen er valgt kun pga tradisjon er det nok kanskje best aa velge andre. Begge har et kristent innhold, og er paa engelsk. Hvis vi faar en gutt, kommer jeg til aa synge "Little Boy on His Knees" (CDen heter Child of the Father) av Cheri Keaggy. Hvis det blir jente, synger jeg "Beautiful Little Girl," (CDen heter My Faith Will Stay) ogsaa av Cheri Keaggy. Begge kan lastes ned paa itunes. Men det finnes jo ogsaa mange fine norske barnesanger. Skal tenke litt paa det, og se om jeg kommer paa noen fine. Hmmm....
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2007 Skal høre på de :-) Vi har litt delt livssyk her i huset. Men siden tro betyr endel for meg og derfor også dåp kan sangene godt ha en kristent innhold. Men andre sanger tas også imot med takk. Skal laste ned å høre på de to du foreslo. Takk så mye :-) Klem
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Etter at jeg skrev tenkte jeg at "Beautiful Little Girl" kanskje passer best i barnedaap--den andre er egentlig beregnet paa litt stoerre barn, men jeg synes den er saa fin at vi nok kommer til aa bruke den likevel. (Mulig endre teksten litt. Vi faar se.) Jeg skal tenke paa flere og se om jeg kan lage en liten liste med norske sanger til deg. Har ikke tid akkurat naa. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Mener å ha hørt at Jan Eggum har noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå