♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Hvordan merker dere når puppen er tom ?
2nj♥ Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Jeg tenker at den er tom når det blir litt slappere på en måte, men om den er det vet jeg egentlig ikke. Får alltid ut en dråpe om jeg prøver å håndmelke, for det er jo slik at det hele tiden produseres melk, så HELT tom blir den vel aldri
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Gutten min slipper taket når puppen er tom......og ellers så er de slappere
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2007 Syns aldri mine er helt tomme.. kan alltid pumpe ut litt etter at hun har spist.. Og hun slipper sjelden puppen, kun visst hun sovner.. De blir jo selvfølgelig slappere ettervært som det blir mindre i dem!
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Hvis hun slipper puppen er det enten fordi den er nesten tom eller at hun er mett, da prøver jeg bare den andre og finner fort ut av det:)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 tror aldri puppene mine har vært helt tomme! Men ganske tomme når dem er slappere mindre og blir litt sårt når tassen suger... Han må slite litt liksom.. Men får alltid ut melk hvis jeg klemmer på puppen.
accogliente-fikk en gutt- Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Han sier i fra med å hyle, han tar puppen, prøver å suge, kommer tydeligvis ikke noe, HYYYYYL. Dette gjør han to tre ganger kjapt etter hverandre. Så skifter side og han får da mat og blir stille. Så det merkes ganske fort her om det er tomt eller ikke.
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #9 Skrevet 26. januar 2007 Det er flere måter egentlig; babyen sier fra eller slutter å suge skikkelig (du vil få tynet ut noen dråper da og men dersom det ser ut som fløte og bare kommer littegranne er det "tomt") Noen kjenner at det rasper litt i melkegangene når det er tomt. Spesielt på undersiden. Puppene blir mye mykere og slappere. Hovedproduksjon og lager sitter nesten helt innunder armen så dersom du masserer litt der og innover vil du kunne kjenne om det er noe der, desto hardere og jevnere desto mer melk. (massere sånn øker også prod noe sies det) Det var noen tips som vi har fått i allefall og førstnevnte er sånn jeg finner det ut stort sett, og er jeg i tvil hopper jeg rett til nr 3, sjelden vesla spiser så tomt at det rasper men det har hendt (da har hun vært skikkelig sulten ja)
Rut Bram Skrevet 26. januar 2007 #10 Skrevet 26. januar 2007 Sånn er det her og - bortsett fra at hun stort sett hyyyyler etter pupp nr 2 også ... Da gjelder det å ha smokken klar, og så går det stort sett greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå